Klantenservice
Bij Bolero Cosmetics doen we er alles aan om onze klanten tevreden te maken en te houden. De combinatie van het leveren van kwaliteitsproducten (bronzing poeder, wenkbrauwpoeder, lash extender, shaper, Bolero lipliner en eyeliner) en het bieden van een goede service vormen samen de succesformule van Bolero Cosmetics. Mocht u vragen en/of opmerkingen hebben, twijfel dan niet op contact met ons op te nemen. Wij zorgen dat we altijd binnen 24 uur een reactie geven. Happy shopping!

Algemene voorwaarden

Heeft u vragen over bijvoorbeeld de levering of betaling van uw artikel(en) of wilt u meer weten over de verwerking van uw persoonsgegevens? De algemene voorwaarden die gelden voor Bolero Cosmetics zijn gebundeld in het bestand hieronder. Klik op de button om het document te openen. Heeft u na het lezen van het reglement toch nog vragen over bijvoorbeeld onze bronzing poeder, wenkbrauwpoeder, lash extender, shaper, Bolero lipliner en eyeliner? Twijfel dan niet om contact met ons op te nemen.

Veilig betalen
Geen zorgen, Bij Bolero Cosmetics shopt u uw naturel bronzing poeder, wenkbrauwpoeder, lash extender, shaper, lipliner en eyeliner veilig en verantwoord. Door middel van betaalsystemen als iDeal en PayPal kunt u erop rekenen dat betaling te allen tijde veilig gedaan kunnen worden en er zorgvuldig met uw gegevens om gegaan wordt. Heeft u toch nog vragen over de betaalmogelijkheden bij Bolero Cosmetics, dan mag u altijd contact met ons opnemen.

Aflevering

Voor 15.00 uur besteld = de volgende dag verzonden
Bestellingen die op een doordeweekse dag voor 15.00 uur geplaatst worden, worden de volgende dag verzonden als brievenbuspost door PostNL. Wij kunnen helaas geen exacte bezorgdatum benoemen. Dit ligt namelijk buiten ons bereik en is de verantwoordelijkheid van PostNL.

Verzendkosten
 Bij bestellingen binnen Nederland betaalt u geen verzendkosten.
 Bij bestellingen buiten Nederland rekenen we een tarief van €3,95 per order.

Informatie over retourneren
Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd aangekomen, wat moet ik doen?

Bij Bolero Cosmetics pakken we elke bestelling zorgvuldig in. Is een product toch beschadigd aangekomen of mist er iets? Onze excuses hiervoor. Wij raden u aan contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zullen dan zorgen voor een passende oplossing.

Ik ben niet tevreden met het product, mag ik het retour sturen?
Bij de meeste aankopen via internet krijgt u een gegarandeerd en onvoorwaardelijk recht van ontbinding tot veertien dagen na ontvangst van de producten. Echter, omdat er bij de producten van Bolero Cosmetics (bronzing poeder, wenkbrauwpoeder, lash extender, shaper, Bolero lipliner en eyeliner) strikte hygiëne-regels worden nageleefd, kunnen er geen retourzendingen worden aangenomen. Wij adviseren u dan ook alle informatie bij de producten goed door te lezen en de juiste kleur te kiezen, dit naar aanleiding van onze aanbevelingen. Mocht u niet zeker zijn over een bepaald product of een bepaalde kleur, dan kunt u er altijd voor kiezen om het betreffende product te testen bij één van onze dealers of op het moment dat wij met de Bolero Cosmetics producten op een beurs staan.

Voor het eerst online bestellen
Bestelt u voor het eerst onze bronzing poeder, wenkbrauwpoeder, lash extender, shaper, Bolero lipliner of eyeliner online? Geen zorgen, u kunt erop rekenen dat wij zorgvuldig met uw gegevens omgaan. Betalingen gaat via iDeal of PayPal; dit zijn online de meest gebruikte betaalsystemen en tevens zeer gebruiksvriendelijk. Heeft u toch nog vragen over het bestelproces? Twijfel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij helpen u graag verder.